den mest långsinta frun...

...kommer Erik att få om han inte följer med på ul i morgon (lite bök på hans jobb)!! "Morr" säger jag bara!!! VIll inte åka själv!!!

Magen växer ganska mycket nu tycker jag...halvvägs nu ju...snart kanske jag tom vågar mig på att knäppa något kort...har inte velat det för att jag gått upp så mycket i vikt (det mesta redan innan grav)... Men snart så... :)

Förkylningen har inte blivit bättre, den har nu i stället gått över i en rejäl bihåleinflammation. Har aldrig haft sån värk i käken (det är där det är värst)!! Känns som tänderna ska trilla ut!! Och böjer jag mig framåt så känns det som att ögonen ska göra det samma och huvudet vill bara sprängas...

Både Erik och Elias längtar mycket efter att känna sparkarna på utsidan, och jag känner att det närmar sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0